Monday, June 6, 2011

BONGGOL BONGGOLAN


Kadang kadang aku terfikir.....
Kenapa wujud bonggol dekat dunia ni?
Aku tau untuk kurang kan kelajuan.
Tapi korang tau tak, nak masuk lorong rumah aku je nak kene tempuh 7 bonggol.
TUJUH ye kawan-kawan!!

TUJUH BONGGOL

Dah macam laluan berhalang dah.
=____="

Buat la dua ke, tiga ke, ok la lagi.
Kadang kesian dekat kawan-kawan yg nak datang rumah aku.
Malu pon ade jugak.
Takut kereta diorang rosak ke hape.


kereta power.
Oh...cakap pasal bonggol, bukan jalan je ade bonggol.
Perempuan zaman skang ni pon ramai yang dah ade bonggol.
Aku memang tak layak nak cakap pasal ni.
Tapi ketahuilah...buat bonggol waktu pakai tudung tu berdosa ye adik, kakak, makcik.
Buruk pulak tu.
Siyes.
Macam alien.
Aku tak tipu.

Sekawanan alien di rumah saya.



Ok.
Ingat tu.
Jangan buat bonggol.
Tak best.
Bai.



zzzZZZzzz




*Aku ade midterm exam esok. Tapi rilek je tak buat pape. Pemalas sungguh aku ni.

18 kritikan.:

syrupmasin said... Best Blogger Tips

haha..bonggol bonggolan..cubit cubitan :D

dill said... Best Blogger Tips

bonggol tiruan pun banyak kat kedai jual tudung. hihi

dill.

Cik Ezy said... Best Blogger Tips

sngguh xcomel ade bonggol..
rase nk tarek2 je bonggol 2.. haha

Freaky said... Best Blogger Tips

haha bawak laju langgar bonggol.. best melompat

Abang Zam said... Best Blogger Tips

bonggol di dalam baju nice okay
hihihi

ZWAN SABRI said... Best Blogger Tips

bonggol ni pown bole jd punca accident gak.. huhu
btw, suka la ngan komen abg zam tuu.. HAHA

MySuaraBlog: Selamat Pengantin Baru Kepada Abg Faizal dan Nasliza

Fazly said... Best Blogger Tips

bonggol punye bonggol..haha..nmpk tu cara penggunaan ayat aku..

Bro Ery said... Best Blogger Tips

Huh, cakap pasal bonggol ni kat kolej Bro ni pun banyak bonggol. Mencabar betul pemanduan rasa macam nak guna 4x4 je. Hahaha.. Bonggol atas bonggol depan semua dosa ya. So jangan tunjukkan bonggol itu. Dosa tau..

zarazueyin said... Best Blogger Tips

kalo da smp 7 bonggol, bwk kete mesti dah mcm siput...kihkihkih
yup...bonggol di kepala sgt x elok ;)

padle said... Best Blogger Tips

kalo nak msuk uma sewe uma aku,kne lalu 4 bonggol..banyak la jugak kan...

kay_are said... Best Blogger Tips

dulu time lepak umah sewa kat pj.. kre2 ade 12 bonggol sebelum kuar pekan.. lagi banyak x ingat nye.. (-_-")

amranaiman said... Best Blogger Tips

sakit bonggol.. :P

♥ p a A n i ♥ said... Best Blogger Tips

besarnyee bonggol!!

Orkid Edyliyne @ OrkEd said... Best Blogger Tips

benda tu dah jadi macam trend pulak....
OE pun tak arif sangat pasal benda nie...
tapi okeylah kalau dah ada orang kata tak boleh kan...
(n_n)

www.ekinbunny.blogspot.com said... Best Blogger Tips

ader bonggol yang sgt2 tgi serupa bonggol di belakang unta taw...hahahaha

mai meowmeow said... Best Blogger Tips

bonggol tinggi . buruk !

:D

zeeLa-AtiE said... Best Blogger Tips

bnggol yg besar tu sgt tak berkenan =-=

mykhalis said... Best Blogger Tips

ramai artis ada bonggol camni..togel lagi ramai..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top