Wednesday, January 5, 2011

Hoi! Jangan baca entry ni!

Si gelabah tiada diea untuk letak title entry.
Hah..nampak. Saya tesalah taip. IDEA ye kawan-kawan. Bukan diea, mahupun daia. Malas nak betulkan.

Sebab apa entry ini wujud?
Adakah sebab lapar?
Adakah sebab mengantok?
Adakah sebab gila?
Adakah sebab sewel?
Adakah sebab seteres?
Tettt...jawapan anda salah.
Sape yg memberikan jawapan?
Hoi si gila merepek merapu meraban.
Ape kau taip ini hah?
Tatkala penat baru pulang dari ofis, sume jadi serba tak kena.
Itu Ini tiada destinasi.
Biar lah aku buat entry ni.
Aku tau tade sape bace.
Kejap AKU, Kejap SAYA.
Mane satu?
Ahh...tensyen.
Kemengarutan mula bangkit dari phoenix.





Kenapa saya nak tulis jugak entry ni walaupun takde idea?
Cacat.
Bangkitlah kamu dari kerusi itu.
Pergilah mandi nescaya air sejuk itu akan membantu menghilangkan seteres kamu.
Si busuk ini harus mandi segera.
Perlu.
Tangkas.
Segera.
Come on bebeh.
You can do it. ;)


Jadi kawan-kawan, saya mahu mandi.
Yeayyy!!!
Babai babai babai.


zzzZZZzzz


3 kritikan.:

SayeComot said... Best Blogger Tips

Hoi!! SayeComot Sikit sewel sbb xmndi...Owang kate jgn bace, somot bace juge....Weee, Saye Skeeeee Org Senget...!!! time kaseh menjadi senget yerp disitu.....

HAZWAN17 said... Best Blogger Tips

alamak dah terbaca pulak macam mane ni

E.d.Y said... Best Blogger Tips

kalau busuk sila masuk my GA..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top