Monday, January 10, 2011

TOLONG INGATKAN AKU!

Ouh ouh....kenapa dan mengapa beliau menang?
Aku suke lagu tu..suke sangat.
*Sebab ada Zahiril Adzim. hehe.
Tapi tapi tapi...Suara Black dengan Faizal Tahir lagi best. Lagu diorang pon best.
Uhuk uhuk..merajuk dengan AJL. Tanak tengok lagi dah tahun depan.
Wuwuwuwu~




Ahh..kecewa lemah longlai terasa mahu tido tanak bangun-bangun.
Ape kene-mengena?
Biarlah..
Adat pertandingan. Ada kalah ada menang.
Sepatutnya Khairul Fahmi yang menang.
Sedap die nyanyi lagu Enjit-enjit Semut tu.
Ok..aku dah mula mengarut terkarut berkerut sebentar.

Tolong Ingatkan Aku,
esok pagi aku harus bangun untuk pergi keje.
Tapi terasa malas.
Boleh tak aku nak cakap dekat bos;

"Bos, saya tak dapat datang keje sebab Ana Raffali menang AJL. Harap Bos faham."
*petikan dari status facebook Si. Otak. Bulat

haih...pergilah malas. pergilah pergi.
Esok saya mahu keje.
Saya harus bangun pagi.
Saya harus jadi pekerja berETIKA kerana saya adalah ETIKA.

Amin Alhamdulillah.
Ok..bai bai bai.
zzzZZZzzz

*psstt : Hai Encik Zahiril Adzim saya minat awak. Eh..maksud saya, saya minat lakonan awak. :)


1 kritikan.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top