Wednesday, January 12, 2011

Kepala Otak Berdarah-darah!!!


Sekawanan yang menawan tertawan melihat si lawan berlawan dalam perlawanan dengan Degawan lantas melawan si perawan yang hilang kawalan.
Ok...merepak lagi.
Eh eh..salah taip. MEREPEK ye. Keyboard ni ada banyak A pulak.
-__-"

Apabila kepala otak mula mengeluarkan gas asid hydromina H20 CH00H4, maka tercetuslah satu coretan yang sangat tidak bernilai harga nya walaupun dijual di Kedai Runcit Pak Ali dan Anak-anak.
Mata pula mula mengalami kekejangan otot yang sangat serius lantas mengeluarkan cecair yang dirembeskan oleh pemejalwapan yang terjadi dalam penyejukbekuan otak dan menghasilkan darah.
Ok..satu introduction yang sangat menjelaskan ketidak stabilan minda di ketika ini.
JANGAN BACA JIKA TIADA MASA!

Kenapa otak saya boleh berdarah?
Ini kerana kerja saya yang sangat banyak.
*Baru praktikal je weh..dah mengeluh.
-Korang rasa sendiri la apa yg aku rasa baru boleh komplen banyak-banyak keyh!-



Ini Arkitek.

Dia melahirkan muka yang gembira apabila berjaya men'design' satu bangunan yang cantik serta penuh dengan estetika.
Jadi, SENI ITU PERLU!



Ini pula Engineer.

Mereka ini harus membuatkan bangunan pelik-pelik yang direka itu kukuh dan selamat untuk diguna pakai oleh manusia, haiwan, binatang, dan sebagainya.
Jadi, STRUKTUR ITU HARUS!



Ini pula QS yang stress.

Lantak korang la nak seni ke, nak struktur gagah perkasa ke, korang gaduh berdua je la. Kenapa nak menyusahkan QS? Haih.. penat weh.
Korang punye pasal, QS yang stress.

Arghhh!!!! Deadline hari Jumaat ni.
Tapi banyak lagi aku tak siap.
I really am going to death.
Terasa mahu menari-nari dan berjoget lambak sambil makan Cloud9.

Nyah kau si pemalas.
Jangan kau menggoda aku seperti seekor MakNyah yang ingin menarik perhatian pelanggan nya.
Mana si rajin?
Come to mama my bebeh oh yeah!

Hoi Etika!
Pegi buat keje la. Keje kau banyak lagi. Suke kau je nak menghadap PC ni main internet.
Sekurang-kurangnya nanti kau boley claim OT. hikhik.

JADI!
Etika harus membuat kerjanya!
Selamat malam...
~Seeelamat malammm...tidurlah, sayangkuuu..uuuuhhh...
Siang kan tiba bercahaya....lalala~
*Tatau lirik.

Babai makcik pakcik kakak abang sume.
Muahh...ailebiu.

zzzZZZzzz

eh..jangan tido! Buat keje!
Ok..GO!

dhurrr~


7 kritikan.:

DurAyoi said... Best Blogger Tips

ok da joget da !! elok la.. nnt aku kawen aku nak kau design pelamin aku! hahaha.

ZWAN SABRI said... Best Blogger Tips

Ni bakal arkitek ker engineer nii? HAHA

Fazly said... Best Blogger Tips

ko tangkap gmbr sndiri dan pura2 mcm tido ek et? hahaha..kacak2 :D

baincardin said... Best Blogger Tips

stress betul ni...^_^"

Permata Timur said... Best Blogger Tips

ding3~nak komen sambil berjoget2...
keja banyak+hidung klua darah tu biase...jgn x de keje otak kering pule..ntah pape komen aku kan...haha..saje nak bgtaw da bace entry ni...

Amman Asli said... Best Blogger Tips

hahaha... yg gambar 1st tu betul ke ko agak.. yg mata dia berdarah tu. haha

intan rahmithul husna said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top