Sunday, January 30, 2011

KEHIDUPAN YANG SIA-SIA DI HARI AHAD


LEBIH KURANG MACAM NI LA MUKE AKU KAT RUMAH HARINI.
Eh...tercapslock plak. hadeh la..
Tapi aku takdela pakai skirt macam budak perempuan ni.
Aku pakai baju kurung ala-ala zaman penjajahan Jepun waktu duduk rumah. Baru style.
hahah.
Ok..tak lawak. Tak payah gelak.

Harini aku buat ape je kat rumah ek?
Rase macam sia-sia je kehidupan aku harini.
Bagai melukut di tepi gantang.

!#$^*&)(*(^$#$%0

Weh...bosan weh!
Tolong aku!
Tolong joget depan aku. Bagi aku gelak pon da syukur Alhamdulillah.


Haish...takde ke kawan-kawan aku nak ajak kua harini?
Weh...korang da lupe dekat haku ke?
Henset aku langsung tak mengeluarkan sebarang lagu indah seperti nyanyian M.Nasir ataupun M. Daud Kilau.
Yang ade hanya lah bunyik katak sebab tengah hujan dari pagi tadi sampai la skang.
errkkk...hujan?
Hadeh..kalau dapat tido ni best ooo..
Pastu guling-guling dalam selimut.
Wahhhh.....indahnya dunia saya.
Tapi malangnye aku ade keje nak buat...malas gile.
Hari Ahad pon buat keje jugak. Dah macam pekerja bangla.
Takde ke ubat rajin ade jual dekat uptown ke, pasar malam ke.




Mak aihh...bosannye!
Aku da ulang ayat bosan ni banyak kali da.
Ini menunjukkan yang aku tersaaaaangat lah bosan sampai rasa nak hantuk-hantuk kepala dekat dinding.

Hai kakak, pakcik makcik, abang, adik,
KORANG TAK BOSAN KE?
Mehla datang rumah saya minum-minum kopi sambil joget lambak.
Lepastu kite main polis entri ke, main pondok-pondok ke, nenek-nenek si bongkok tiga ke.
Hah kau..sumenye permainan zaman dulu je aku bagi. hahah.
Aku memang outdated.



Ini adalah 18sx. Dont do this at home.


Bila kepala otak dah tatau nak tulis ape, jadi marilah kite tido di dalam tong sampah nescaya kita akan berjaya di dalam kerjaya.
Ok..merepek macam haram.
Bai.



zzzzZZZzzzz



2 kritikan.:

ZWAN SABRI said... Best Blogger Tips

Tula, len kali, kalau ari ahad, maila umah zwan.. cuci2 umah zwan.. barula ari ahad u x sia2.. dapat pahala lagi.. hehe

zalizalu said... Best Blogger Tips

WAH... SEKSI MOLEK GAMBAR TU... HAHAHAHA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top