Wednesday, February 9, 2011

Sinar Pagi @ Sinar FM. Korang sembang ape?

On the way pegi ofis dekat Bangsar tadi, bukak la radio Sinar.
Saje je la kan nak rase feel matang sket.
*Hah...kau, tanak sebut tua hokeh. No...no..no..

errkk...gambar pecah ek? hah...tapi korang still boleh tengok lagi kan gambar ni.


Aku pon biarkan la radio tu bergema dalam kereta selama beberapa belas minit.
Mata aku pon terasa bersinar-sinar je macam nak tido lantas hati aku membebel sorang-sorang;

"Ape yang si dj ni merepek-repek? Macam sembang syok sendiri je."
-____-"
*Ini adalah tanda menunjukkan yang aku masih muda remaja.
Hahah.

Tapi siyes weh...diorang ni macam sembang dekat kedai kopi.
Langsung takde arah tuju.
Tibe-tibe je gelak.
Hadeh...
Bukannye diorang ni tak best...senior kot.
Tapi tu la...orang tu nak cakap, orang ni nak cakap.
Serabut telinga haku ni.

Kepada Encik Sinar FM, saya mintak maaf ye.
Tapi saya memang tak faham ape yang dj korang cite.
Langsung tak menceriakan hati umpama astro ceria ni nak pegi keje.
Tapi Encik jangan marah....saya cakap je taw.
Mungkin saya ni yang tak reti nak faham ape yang korang cakap.
Soryy...it's my bad. :(
Kepada makcik-makcik pakcik-pakcik, teruskan dengar Sinar FM ek..

Sebab....orang macam saya ni selalunye tetiap pagi lepas mata terbeliak je dari tido, terus on
RIUH PAGI ERA

Hah...ini siyes best wa cakap lu...


Diorang ade topik nak cite.
Lawak pon kene dengan tempat.
At least aku faham setiap ayat diorang.
Haniff dengan Ray memang TERBAIKK (tanda seruan) la diorang ni.
Hah...sepp sket.
*Papp
Hahaha.
Kalau dapat jumpe diorang, mesti aku asyik tergelak-gelak sampai tonggeng-tonggeng nye la.

Tapi kan, tengah aku google search gambar diorang tadi, aku terbaca plak blog si Syafiq ni. Entry die pasal Can I Help You Mengaibkan.
Ehh...lek lu. Ini mungkin pendapat die. Ada jugak orang yang suke dengan segmen ni contohnye macam aku...hehe. Dan Encik bujal38.
Pendapat aku pasal segmen tu memang sebijik macam Encik bujal38 tu.
*Korang bace la sendiri. ^__^

So, ini adalah pendapat aku je.
Errr...boleh kan aku bagi pendapat?
Pendengar macam aku ni boleh bersuara kan...
Heeee....


zzzZZZzzz


2 comments:

kindergartenlibrary said... Best Blogger Tips

Nelly selalu dengar radio suria ..
hehehe

Encik Amman said... Best Blogger Tips

eh ko bukan suka dengar XFresh ke? kata jiwa muda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top