Sunday, February 27, 2011

Kenapa Saya Punye Entry Busuk?!

Hai korang....
*suara lemah gemalai tiada lah bermaya.
-entry ini ditaip sambil nangis-nangis sebaldi dua air mata-



Kenapa saya punye entry busuk?!

Sumpah rase rendah diri yg sedia maklum dah rendah dari pokok renek ni bile bace entry-entry orang lain yang wow...woah...fuiyoo...fiwit....wahhhh....
dan bermacam-macam bunyik lagi aku keluarkan bile bace entry diorang yang cambest sumpah tak tipu.

Korang nampak tak bloglist aku yang kat tepi ni yang aku tulis Nota-Nota Hensem?
Sume blog ni aku bace tiap kali diorang update.
*sape yang perasan ade satu blogger yang aku buang dari bloglist aku? itu kite cite lain entry ye. :)
Tapi aku bukan lah pengomen yang tegar berkomen dan beromen dengan setiap entry diorang.
Tapi bace...memang tak tipulah. Aku bace weh! Tolong lah percaya.
iskk...iskk....

Kenape korang best?
Kenape korang best?
Kenapa korang best?
Kenape aku tak dapat nak melahirkan idea-idea yang bagus sehebat power rangers merah macam korang?
Followers korang jangan cite r...macam hujan yg turun membasahi pipi.
Ramai gile doh....
*tapi aku tau kebanyakan tu mesti blogger hantu yang follow hanya untuk "i follow you, you follow me back"

Kalau followers tak ramai plak, mesti komen korang berjuta ratus tiga puluh empat lapan ribu rupiah.
*mestilah ramai yang komen sebab entry diorang best. tak macam kau.

Antara blog-blog (buat mase ni. akan datang tak pasti) yang siyes aku slalu tengok sampai klik juta-juta kali nak tunggu update diorang
cerite budak gemook
Frust Tapi Malas
ElementOfLife

*eh..baru aku pasan sume lelaki.
bukan gatal ye...tapi dah korang best. nak buat cane.


Kadang-kadang aku rase malu nak update lagi.
Maluuuuu!!!!!!!
Entry aku dah la tepape...buduk lak tuh... 
*hah, nak taip busuk tapi tertaip buduk... haih...apeee lah terok sangat kau menaip ni.
-__-"


Tapi betul, aku menaip dari hati yang ikhlas luhur jiwa raga. :)
Walaupun merepek meraban macam slalu, tapi tu lah
AKU




Aku tak suke taip panjang-panjang sangat sebab aku tak reti nak bercerita buat karangan mahupun thesis.
Ayat aku juga tiadalah berbudinya pada tanah mahupun sopan dan santun kerana aku budak tak sopan.
Aku suke letak gambar orang lain lagi banyak dari gambar sendiri sebab aku terlalu buruk untuk dipertontonkan pada orang ramai kerana aku bukan artis.
Aku bukanlah suke post entry yang berilmiah macam lecturer mengajar dan kalau aku buat tu, percayalah mungkin aku lakukan tanpa sedar. Tu pon copy paste dari Google.
Aku tak suke reply komen korang sebab aku tau peratus untuk korang bace ape yg aku reply adelah tipis. Jadi, aku slalu mereply dengan pergi ke shoutbox mereka ataupun komen entry diorang balik.
Aku tak sombong ye. :)
hah..nampak aku senyum tu.
Aku suke Milo.

Hah...tade kaitan ye kawan-kawan pakcik makcik.


Aku pasti rase terharu ya amat kalau ade sape-sape yang bace entry-entry aku yang hina dina lagi sampah ni.
Errr...aku rase nanti aku nak bagi gift la dekat follower yang terpilih sebagai tanda penghargaan aku yang tinggi melangit bertingkat-tingkat.
Ok...itu kite cite kemudian.

Ok dah..cukup.
Maaf kan aku kalau aku camtakbest.
Sila kutuk aku di entry-entry anda jika blog aku terlalu bangang.
i do appreciate it so much.

Timaseh korang.


zzzZZZzzz





Nota Kaki busuk bau cagu : ini bukan entry kesian tarik perhatian kurang kasih sayang. Tapi ini entry yang sangat merendah diri dan menghargai penulisan-penulisan blogger lain.

4 comments:

kindergartenlibrary said... Best Blogger Tips

Blog kepunyaan Kay_are selalu terjah ..the best !
=)

kay_are said... Best Blogger Tips

nak nangis ni.. blog follower x banyak tu pun ade orang sudi jadi pembace setia.. terharu betul.. thanx ye.. ^^

Anonymous said... Best Blogger Tips

chill la, ia benda yg bagus tuk blogger baru.. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

luahkan je prasaan tu..haha.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top