Sunday, March 13, 2011

Looser.




Kau looser. Kau looser. Kau looser.
*suara-suara latar dalam hati.

Tersangat emo dan sensitif seminggu dua ni.



Orang cakap; "Tiada duka yang abadi"
Tapi kau rasa ke duka aku?

Kau boleh kata tu, kau boleh kata ni,
sebab kau bukan diri aku.

Dalam hidup ni, aku percaya satu,
Kau akan dapat balasan atas apa yang kau lakukan.
Sama ada baik atau pun buruk. Sama ada cepat atau pun lambat.
Lumrah dunia.

Kau mesti dah tak ingat lagi kan macam mana kau buat aku berduka.
Macam mana rupa aku derita.
Sebab kau tengah gembira.

Cuba kalau kau terkena,
Adakah kau akan ingat aku semula?

Aku simpan rahsia kita.
Sampai bila-bila.

Kau dengan dia, sama je...
takde beza.
Kau senyum-senyum la sekarang ye,
Sebab kita tak tau apa jadi dengan kita esok lusa.

Ini bukan untuk kau, kau, dengan kau.
Ini aku perli,
Aku perli kepada sesiapa yang terasa.

Bai....



zzzZZZzzz



9 kritikan.:

i am S!L4H.. said... Best Blogger Tips

alamak x reti joget. trus taip. bole?

Fazly said... Best Blogger Tips

Kalau kebaikan yg kt lakukan rasa x dbalas didunia anggaplah kbaikan kt tlah diangkat oleh tuhan.. Hnya kbaikan shja tuhan trunkan pd manusia pd hakikatnya cuma dimata manusia yg mnampakan kburukan sesuatu. wahhh..main baik pnye ayat.. Hehe.. just 4 u my friend. :)

Qaseh dalia adelia said... Best Blogger Tips

nape ni syg ... mmg tak dapat nak merasa duka dear ..tapi hidup ni kan perlu slg nasihat menasihati .. qaseh pun pernah berduka n emo ..but fikir balik :D chill k syg

kay_are said... Best Blogger Tips

nape ni cik etika?? masam2 camni.. xmo2.. chill2 ye.. jangan emo2 ni =)

Ariffin Khomeini said... Best Blogger Tips

believe in Karma. U'll get wht u've done

cik pooh said... Best Blogger Tips

btl2...
kdg2 ngn owg cm 2 wat2 xpham suda...
xyah layan pn xpe...
wat skt aty jew...
hehe...:)

AtiE aBduLLah said... Best Blogger Tips

takder satu pon kat dunia ni dimiliki secara kekal..
tak kira lah kesedihan ke kedukaan ke pasti akan berakhir jugak..
so xpayah lah kita kecewa dgn org dah buad kita menderita..
yakinlah...Allah maha adil...
tiada sape pon yg boley terlepas dari dugaan Dia...
so bersabar ye syg:)

mai meowmeow said... Best Blogger Tips

tak payah layan duka yang perit tu ,

senyum selalu , pandang ke depan ,

teruskan kehidupan tanpa orang yang

LOOSER ! LOOSER ! LOOSER !

nelly said... Best Blogger Tips

Uish ..sabar2 ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top